یاسمینیاسمین، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

یاسمین عزیز ما

دل تنگی مامان

1392/7/27 12:42
نویسنده : مهدیه
216 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر نازم

مامان خیلی دل تنگتم چند بار خواب دیدمت و کلی توی خواب بوسیدمت عزیزم.

ببخش اگه با شما کم حرف میزنم آخه مامانی کلا آدم کم حرفی هستم.

ولی باور کن با تمام وجودم دوست دارم و همه ی تلاشمو برای آرامش شما انجام میدم.

بابا جون خیلی مهربونی داری عزیزم،چند وقت پیش با هم رفتیم و برای شما بابا حمید یک هدیه خیلی قشنگ گرفت تا وقتی به دنیا اومدی بندازه گردنت.

بابا امسال تمام روزه هاشو گرفته بغیر از ٢ روز تا پایان ماه رمضان هم ٢ روز بیشتر نمونده با اون دل پاک کوچولوت برای سلامتیش دعا کن دخترم.

مامان آخر شهریور آزمون دارم کمکم کن تنبلی نکنم درسامو بخونم و از همه مهمتر بتوانم سر جلسه بشینم چند ساعت و کمر درد نشم.

خرید های شما تقریبا تمام شده ولی هنوز وسایل چوبی سفارش ندادیم.

راستی نی نی خاله شمیم به دنیا اومد ،اسمشو گذاشتن آرشا خیلی ناز و مامانی البته هیچ کس به زیبایی گل دختر ما نمیشه.

ماه دیگه تولد بابا جون و من دوست دارم مثل هر سال براش تولد بگیرم البته امسال تنها نیستم و شما هم هستی و کمکم می کنی.

برای شما کلاه و دستکش بافتم تن عروسکت کردم و عکس انداختم،امیدوارم خوشت بیاد خوشگل مامان.

مامانی خیلی مواظب خودت باش بازی های خطرناکم نکن.قلبماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

❤مامان آزی❤
26 مرداد 91 14:34
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........