یاسمینیاسمین، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

یاسمین عزیز ما

دختر شیطون ما

1392/7/27 12:45
نویسنده : مهدیه
229 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل قشنگ زندگی ما

عزیزم مامان خیلی دلم برای شما تنگ شده تو این مدت چند بار شما را خواب دیدم. دیشب خواب دیدم رفتم سونوگرافی و خانم دکتر میگه ببین چشماش باز ،خیلی خوشگل بودی عزیزم.الهی قربونت بشم.

جمعه این هفته که گذشت رفتیم یک مسافرت یک روزه به ما که خوش گذشت ،اطمینان دارم به شما هم خوش گذشته چون شب که رفتیم عروسی و اونجا آهنگ گذاشته بودن حسابی برای خودت میرقصیدی من نگران بودم و می گفتم مامان آروم تر عزیزم.

تازه کلی هم کادو به ما دادن برای شما عمه جون زهره ، عمه جون پروین ، زن عمو حمیرا و فاطمه جون ٤ دست لباس خوشگل گرفتن.البته خانم خانم ها به دنیا نیومده کلی کادو جمع کرده اولیشو زمانی که هنوز نمیدونستیم دختر یا پسری با بابا جون برای شما یک عروسک خرس گرفتیم بعدش مامان فرخنده و بابا مهرابی دو تا عروسک خوشگل و عمه لیلا هم یک ارگ کوچولو گرفتن. دست همگی درد نکنه.

عزیزم مامان و بابا شما را خیلی دوست داریم، بابا جون روزی چند بار شما رو بوس میکنه منم حسودیم میشه که من فعلا نمی توانم.

مواظب خودت باش با بند ناف بازی نکنی خطر ناک دخترم خدایی نکرده زبونم لال کار میده دستمون باشه عزیز مامان؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)